KASUT BOLA ADIDAS PREDATOR EDGE

Adidas Predator Edge

Adidas Predator Edge: Kehebatan dan Inovasi dalam Kasut Bola Terkini

Adidas Predator Edge, power habis! Sepatu bola ni dah kena upgrade dari series sebelum ni untuk tackle semua teknik sepak bola moden. Adidas punya series selalu bring in something baru dengan setiap model terbaru diorang. Predator Edge ni ada teknologi namanya Zone Skin untuk boost performance player kat padang. Ada ribs yang strategically placed, designed jadi empat zone control kat instep dan toe box untuk optimize pergerakan manipulasi bola. Plus, sepatu ni ada konstruksi kerah Facefit Collat, collar primeknit two-piece premium tanpa tali yang senang nak pakai, selesa, dan kunci kaki dengan kukuh time main. Sepatu ni pun datang untuk support tahun besar dunia bola sepak, termasuk Kejohanan Bola Sepak Wanita Eropah 2022 (Women’s EURO 2022).

Teknologi Zone Skin: Merentas Batas dalam Manipulasi Bola


Teknologi Zone Skin dalam Adidas Predator Edge ni memang latest gila untuk support player dalam manipulate bola. Sepatu ni ada ribs yang strategically placed untuk create empat control zones kat instep dan toe box, optimize pergerakan manipulate bola. Dengan teknologi ni, player senang control bola dan maxkan pergerakan macam spin, tendang, dan curve bola. Tak habis lagi, sepatu ni pun ada konstruksi kerah Facefit Collat, collar primeknit two-piece premium tanpa tali, yang direka untuk bagi kaki lega, senang nak pakai, dan kunci kaki dengan kukuh time main.

Pilihan Warna yang Trendy: Menyusuri Gaya Dengan Adidas Predator Edge

Series Adidas Predator Edge ni ada dalam pelbagai pilihan warna. Warna rasmi dia adalah Hi-Res Blue / Turbo / Hi-Res Blue. Tapi ada juga varian lain macam '2022 Black Pack' yang campur warna hitam, putih, merah, dan biru.

Adidas Predator Edge Fg Laceless Hi Res Blue Turbo

Adidas Predator Edge3 Fg Silver Metallic Core Black Solar Yellow Mens Boots

Image from: prodirectsoccer.com

Adidas Predator Edge1 Ag Hi Res Blue Turbo Hi Res Blue Buts Untuk Lelaki

Image from: prodirectsport.es

Size untuk Semua: Ukuran Dewasa yang Sesuai

Kalau nak cari size, series Adidas Predator Edge ni ada untuk dewasa. Boleh jumpa pelbagai size dari EU 39 1/3 hingga EU 49 1/3 kat website Adidas. Kalau tak, website Sports Direct pun ada jual dengan pelbagai size dari UK 6 hingga UK 12.

Tips Penjagaan: Memastikan Sepatu Sentiasa 'On Point'

Nak jaga sepatu bola Adidas Predator Edge, jangan main-main. Ni beberapa tips yang boleh tolong extend umur sepatu:
  1. Bersihkan sepatu secara tetap guna kain lembut lembut yang basahkan dengan air hangat dan sabun ringan. Jangan guna deterjen kuat sebab boleh rosakkan bahan sepatu.
  2. Jangan cuci sepatu dalam mesin basuh atau keringkan dalam mesin pengering. Sebaliknya, biarkan sepatu kering secara alami kat suhu bilik yang sejuk dan kering.
  3. Jangan pakai sepatu kat luar padang atau atas permukaan kasar macam jalan tar atau konkrit sebab boleh rosakkan bahagian bawah sepatu.
  4. Simpan sepatu kat tempat kering dan jauh dari matahari terus. Jangan tumpuk sepatu satu atas satu sebab boleh rosakkan bentuk sepatu.




Catat Ulasan for "KASUT BOLA ADIDAS PREDATOR EDGE"