ADIDAS SPRINGBLADE PRO MALAYSIA

Adidas Springblade Pro - Blue (Q16424)

Adidas Springblade Pro

Kemas kini kepada Adidas Springblade Pro

  • Peminat Springblade akan mendapat satu lagi pilihan hebat dalam Springblade Pro. Kasut yang berjalan Adidas ini mempunyai lebih kusyen dengan sokongan dan struktur yang lebih baik daripada mana-mana siri Springblade yang lain. Adidas meningkatkan kesesuaian garis ini dengan memasukkan petik satu keping sock baru yang benar-benar membantu dengan rasa seperti sock ketika berlari.
  • Adidas menggunakan tunggal tebal di atas 16 bilah polimer untuk menambah ketahanan pada kasut. Dengan buih tunggal dan midsole yang lebih tebal dan lebih besar, berat tambahan bermakna lebih banyak sokongan, kusyen, dan ketahanan untuk Springblade Pro.

Seperti kebanyakan jurulatih dengan kusyen yang sangat baik, sesuai dengan Springblade Pro agak murah hati. Pelari besar dan mereka yang mempunyai ukuran sederhana hingga luas akan mendapati ruang yang sangat selesa. Kunci midfoot yang benar-benar berkesan melalui rusuk plastik memegang midfoot dengan baik. Sederhana adalah lebar kasut ini. Saiz berjalan benar dengan pilihan antara 7 hingga 14 untuk lelaki dan 4 hingga 11 untuk wanita.


Adidas Springblade Pro Outsole

16 bilah polimer anjal yang sangat menarik menguasai outsole. Selepas lebih daripada 6 tahun penyelidikan dan ujian, jurutera Adidas telah mereka pisau slanted yang menebus kesan dan kemudian menterjemahkan daya kesan kepada tenaga boleh digunakan. Seperti kebanyakan kusyen mekanikal, ia berlangsung lebih lama daripada buih pertengahan biasa. Daya tahan lelongan dan underfoot disediakan oleh getah karbon AdiWear yang dipercayai.


Sama seperti Adidas Duramo 9 yang popular, Springblade Pro menggunakan achunk EVA acuan yang terletak di tengah-tengah untuk menambah ketahanan dan kusyen yang layak. Lebih daripada sekadar bergantung kepada 16 bilah, Adidas termasuk buih untuk rasa lebih lembut daripada mana-mana kasut Springblade yang lain. Ia juga merupakan salah satu cara untuk menangani isu-isu masa lalu semata-mata yang agak lemah yang merosot lebih cepat daripada yang dijangkakan.


Bahagian atas mesh yang bernafas dan sintetik membentuk majoriti kawasan ini. Adidas menggunakan satu tindihan besar yang disambungkan kepada 3 jalur untuk keselamatan midfoot yang luar biasa. Ini adalah tindih yang sama yang meluas ke tumit untuk sokongan dan struktur seperti buaian. Sockliner satu keping baru meningkatkan keselesaan dan sesuai manakala dalaman yang jahat kelembapan menjadikan setiap larian bebas peluh.

Facts

Update:
Terrain: Road
Arch support: Neutral
Weight: Men: 12.7oz | Women: 11.8oz
Heel to toe drop: Men: 10mm | Women: 10mm
Pronation: Neutral Pronation
Arch type: High arch
Use: Jogging
Strike Pattern: Heel strike
Distance: Daily running | Long distance | Marathon
Heel height: Men: 29mm | Women: 27mm
Forefoot height: Men: 19mm | Women: 17mm
Brand: Adidas
Type: Heavy | Big guy
Width: Normal | Normal
Colorways: Black, Blue, Grey, Pink, White

Adidas Springblade Pro Pro Side

  • Menawarkan sockliner tunggal baru untuk keselesaan yang dipertingkatkan dan rasa lockdown.
  • Ketahanan luar yang sangat baik yang disampaikan oleh springblades.
  • Adidas Springblade Pro tidak pernah gagal menghidupkan kepala kerana reka bentuk yang tidak pernah dilihat sebelum ini.
  • Ramai pelari mengalu-alukan kesesuaian yang bagus bahawa Springblade Pro menyediakan.
  • Pelari yang lebih suka orthotics disesuaikan boleh menggunakannya untuk menggantikan insol boleh tanggal.
  • Beberapa pemakai menyatakan bahawa bilah tidak berasa pelik apabila digunakan sebagai kasut harian.

Adidas Springblade Pro Contra Side

  • Kasut agak berat.
  • Ia mempunyai bunyi tersendiri apabila berjalan di lantai berbumbung.
  • Daya tarikan Adidas Springblade Pro mengalami sedikit semasa keadaan basah mengikut beberapa pelari.

Bottom line

Adidas Springblade Pro adalah kasut neutral yang berjalan menawarkan reka bentuk yang menarik perhatian dalam pakej yang sangat selesa. Dengan sokongan gerbang yang cukup baik untuk pelari neutral dan patut, ia menjadikan latihan harian mudah selagi keadaan kekal kering. Walaupun beberapa mendapati kasut berat, majoriti masih berpuas hati.

Is Adidas Springblade Pro already available in Malaysia or even in Singapore...?
well, you can check Adidas Springblade Pro around the internet... :), Or
You can check one of these site to find Adidas Springblade Pro

Please feel free to comment your buying experience below and share your review to other readers

dan untuk anda pembaca dari Indonesia, jika kebetulan mampir di postingan ini juga bisa mencari Adidas Springblade Pro di marketplace ini :

Catat Ulasan for "ADIDAS SPRINGBLADE PRO MALAYSIA"