KASUT ASICS GEL HYPER SPEED 7 SEMAKAN

Asics Gel Hyper Speed 7 - Orange

Asics Gel Hyper Speed 7

Kemas kini kepada Asics Gel Hyper Speed 7 | Kasut "ASICS GEL HYPER SPEED 7" review

  • Generasi ke-7 Kelajuan Hiper Gel Asics telah dibuat untuk membawa pelari prestasi yang sangat cepat. Ia adalah flat perlumbaan yang boleh berfungsi dengan sangat baik dalam perlumbaan jarak jauh yang naik ke maraton. Dengan kusyen optimum dan daya tarikan yang boleh dipercayai, laluan yang menyelubungi laluan menjadi lebih mudah dan lebih dipersetujui.
  • Ini Asics yang menjalankan kasut tidak menggunakan banyak tindihan bahan. Jahitan telah banyak dikurangkan berbanding dengan iterasi sebelumnya. Bahagian atas juga mempunyai pembinaan yang lancar, yang memberikan pelari liputan yang tidak merengsa dan sentiasa selesa yang terasa seperti memakai sock.
  • Pertengahan tunggal menggunakan teknik dan sistem yang memberikan platform yang boleh dipercayai dan mewah yang akhirnya ringan dan fleksibel. Unit busa &amp gel yang berpantas dan boleh dipercayai digunakan di sini, dan mereka menyampaikan perlindungan impak dan kebolehan kepada setiap langkah.
  • Two sebatian getah berasingan digunakan untuk unit outsoles Asics Gel Hyper Speed 7. Salah seorang daripada mereka melindungi unit tunggal dari lelasan, impak dan haus, manakala yang lain menawarkan sedikit lebih kusyen dan fleksibiliti untuk menjadikan setiap forefoot mengangkat lebih responsif.

Asics Gel Hyper Speed 7 mempunyai panjang kasut standard. Ia mengikut ukuran tetap untuk lelaki dan wanita. Ia boleh didapati dalam versi lebar sederhana. Ia boleh menampung pelari yang kakinya bersaiz sederhana. Bentuk melengkung kasut ini mengalu-alukan kelengkungan semula jadi kaki manusia.


Same sebagai Asics Gel Nimbus 21 yang popular, kasut ini menggunakan AHAR® atau Getah Tahan Lelasan Tinggi Asics yang merupakan salah satu komponen yang paling sukar dan paling kuat di pasaran. Ia melindungi unit tunggal dari geseran permukaan dan kesan penggunaan jangka panjang pada bahagian luar. Ia juga mampu memberi daya tarikan dipercayai di atas tanah.

Sebab versi AHAR®, DuraSponge® adalah yang digunakan di bahagian forefoot dari awal lagi. Selain daripada menyediakan perlindungan dan daya tarikan, ia juga menambah sedikit lebih kusyen kepada setiap toe-off dan ia tidak berkompromi dengan fleksibiliti semula jadi kaki.


SpEVA® adalah salah satu busana pertengahan tunggal yang paling ringan yang digunakan oleh Asics. Ia ringan dan responsif. Selain daripada mendapatkan pengalaman underfoot mewah, pelari juga menerima mekanik melantun-balik yang mampu masing-masing forefoot mengangkat push.

The Gel® Sistem Kusyen adalah unit silikon-gel yang diletakkan di bahagian belakang kasut. Ia kukuh dan tahan lama, dan ia menyampaikan perlindungan terhadap kesan. Setiap mogok tumit menjadi kurang berat ke kaki kerana penyerapan kejutan.

The Magic Sole adalah reka bentuk pertengahan tunggal yang vented yang mengurangkan berat platform dan memperkukuhkan nafas untuk underfoot.

The F.A.S.T. Drop adalah penurunan yang rendah dari tumit ke kaki yang juga mengurangkan berat badan keseluruhan. Ia memberikan pelari perjalanan yang lebih seimbang, terutamanya apabila mengendalikan kesan pendaratan.


Open Mesh adalah bahan utama yang digunakan untuk unit atas. Ia mempunyai reka bentuk yang lebih konsisten dan tahan lama untuk Gel Hyper Speed 7, jadi ia tidak thread-off dengan mudah. Ia menyampaikan liputan yang bernafas, fleksibel dan selesa. Udara sentiasa memasuki kasut dan memastikan kaki sejuk dan kering.

Pembinaan lancar telah digunakan di bahagian atas. Ia membolehkan pelari memakai kasut ini tanpa berisiko kerengsaan kulit. Ia juga membolehkan pelari memakainya tanpa socks. Lipatan dan titik hubungan hangat tidak dapat dipisahkan dalam kasut ini, jadi pelari tetap selamat dari lepuh atau welts.

Kasut ini menggunakan tindih yang kurang material. Bahagian atas diberikan struktur oleh tindihan berperingkat yang tidak mempunyai berat badan yang besar atau bentuk sekatan. Mereka menyediakan keselamatan dengan bekerja dengan sistem lakonan, memberikan sesuai. Mereka tidak berkompromi dengan fleksibiliti semula jadi kaki.

A Perforated Sock Liner diletakkan di atas unit pertengahan tunggal utama. Ia menambah sedikit lebih kusyen, supaya kaki kekal selesa. Ia juga mengekalkan sifat bernafas pedalaman, jadi underfoot kekal kering.

Facts

Update:
Terrain: Road
Arch support: Neutral
Weight: Men: 6oz | Women: 4.6oz
Heel to toe drop: Men: 6mm | Women: 6mm
Pronation: Neutral Pronation
Arch type: High arch
Strike Pattern: Midfoot strike
Distance: Competition
Heel height: Men: 16mm | Women: 15mm
Forefoot height: Men: 10mm | Women: 9mm
Brand: Asics
Width: Normal | Normal
Colorways: Blue, Orange

Asics Gel Hyper Speed 7 Pro Side

  • Kelajuan Hiper 7 adalah lebih ringan daripada versi masa lalu baris ini.
  • Asics mereka bentuk Gel Hyper Speed 7 dengan midsole yang lebih kukuh untuk platform yang lebih dinamik.
  • Outsole yang lebih tebal dan lebih luas adalah hit baru dalam kasut ini kerana ia membantu dalam perhatian kejutan dan menjaga midsole daripada terlalu keras.
  • Beberapa pelari membuat pemerhatian tentang sejauh mana Teknologi Talian Bimbingan yang baru dipertingkatkan menjadikan larian mereka lebih cekap.
  • Kelajuan Hiper Asics 7 digunakan dalam persaingan oleh pelari elit.
  • Ia mempunyai kusyen yang baik untuk jarak jauh berjalan, menurut beberapa penguji
  • Lubang saliran baru dimasukkan ke dalam tunggal untuk menumpang air.
  • Kasut ini sangat berpatutan.

Asics Gel Hyper Speed 7 Contra Side

  • Kotak kaki yang luas mencairkan rasa akan kelajuan, berdasarkan kata-kata segelintir pelari.
  • Terhad kepada pelari yang telah berpengalaman berjalan di kasut dengan kurang sokongan dan perlindungan daripada kebanyakan kasut tradisional yang ditawarkan.
  • Beberapa pelari tidak gembira dengan alur baru kerana mereka menarik batu-batu kecil.

Bottom line

Siri Hyper Speed adalah salah satu barisan kasut Asics yang paling popular dan dicari. Berdasarkan pemerhatian umum orang, edisi ke-7 hidup sehingga standard yang tinggi yang ditetapkan oleh pendahulunya. Sebagai kasut dengan ciri-ciri minimalis, ini sesuai untuk mereka yang mempunyai sokongan gerbang yang cukup mereka sendiri dan yang boleh menonjol tanpa terlalu banyak kusyen atau sokongan dari kasut mereka yang berjalan.

Adakah Asics Gel Hyper Speed 7 sudah boleh didapati di Malaysia atau bahkan di Singapura ...?
well, you can check Asics Gel Hyper Speed 7 around the internet... :), Or
You can check one of these site to find Asics Gel Hyper Speed 7

Please feel free to comment your buying experience below and share your review to other readers

dan untuk anda pembaca dari Indonesia, jika kebetulan mampir di postingan ini juga bisa mencari Asics Gel Hyper Speed 7 di marketplace ini :

Catat Ulasan for "KASUT ASICS GEL HYPER SPEED 7 SEMAKAN"