Seluar Jeans Perempuan Terkini

Women's Jeans

Cara Tanpa Had untuk Menunjukkan Gaya Anda Memakai Jeans Wanita
hari rehat di pejabat atau menjalankan tugas pada pertengahan minggu, seluar jeans wanita adalah pilihan yang selesa. Potongan, warna dan gaya yang berbeza mencipta peluang yang tidak berkesudahan untuk memilih pasangan untuk seluar sempurna untuk anda.
Women's jeans with a custom fit
Diperbuat daripada campuran kapas, poliester dan elastane, seluar jeans untuk wanita menawarkan gabungan yang ideal dari regangan dan sokongan. Choose from different cuts, such as skinny jeans, straight leg, boyfriend, or bootcut.

Seluar Jeans Perempuan Terkini / fesyen Seluar Jeans terkini
Bahan anjal membolehkan seluar jeans kurus yang sesuai dengan bentuk dengan ketegangan terbesar. Mereka sesuai rapat dari pinggang ke pergelangan kaki. Potongan ini boleh dipakai dengan kasut atau kasut. Heel atau selipar menjadikan seluar jeans kurus menjadi kelihatan elegan.
Seluar Jeans Perempuan Terkini / fesyen Seluar Jeans terkini
Seluar jeans lurus dan santai membuat asas yang mudah untuk penampilan anda. Mereka tidak menghulurkan seperti seluar jeans kurus, yang menghasilkan siluet slimming.
Beli di Lazada atau Beli di Shopee
Seluar Jeans Perempuan Terkini / fesyen Seluar Jeans terkini
Sentuhan kreatif pada bahagian kasual yang digunakan untuk seluar jeans lelaki, seluar jeans teman lelaki menambah elemen feminin kepada reka bentuk kasual ini. Longgar, seluar jeans yang tajam di pinggang dan pergelangan kaki untuk mencipta gaya longgar dan pas.
Beli di Lazada atau Beli di Shopee
Seluar Jeans Perempuan Terkini / fesyen Seluar Jeans terkini
Dinamakan mengikut cara buku lali terbuka untuk menutup but, boot boot jeans ciri-ciri saham dengan jeans kurus dan kepingan lurus kaki. Reka bentuk ini bermula dengan bentuk pinggul dan kaki kanan yang muncul di suatu tempat antara betis dan lutut anda. Hasilnya adalah siluet bergaya untuk sebarang urusan.
Beli di Lazada atau Beli di Shopee

Catat Ulasan for "Seluar Jeans Perempuan Terkini"